مقالات

بطری 250 سی سی

بطری 250 سی سی

بطری 250 سی سی

بطری های پلاستیکی حجم 250 سی سی  به دلیل وزن کم مقاومت بالا در برابر شکستن صنایع غذایی به عنوان بطری آبمیوه در صنایع دارویی به عنوان بطری ضدعفونی کننده مورد استفاده قرار میگیرد . استحکام بالا نیز دیگر ویژگی بطری 250 سی سی است که یکی از پر طرفدار ترین سایز های بسته بندی مواد خوراکی مایع می باشد .

شرکت تولید کننده پلاستیک با نام تجاری وی آی پی ظرف ( vipzarf ) بطری 250 سی سی را با توجه به سلایق مصرف کنندگان در اشکال و طرح های متنوعی تولید می کند . اشکال نام برده به صورت  رایج استوانه و چهارگوش می‌باشد . پرفروش ترین بطری 250 سی سی مربوط به بطری 250 سی سی شش گوش الماس است که در ادامه مقاله با انواع بطری 250 میل و کاربرد آن آشنا میشوید .

  • انواع بطری 250 سی سی

بطری پلاستیکی 250 سی سی در رنگ و طرح و اشکال مختلف تولید می شود تا به نیاز های خاص محصولاتی که درون آنها قرار میگیرند پاسخ دهد. شکل و ظاهر بطری ها میتواند تاثیر قابل توجهی در جذابیت بصری و برندلینگ محصول داشته باشد . بطری 250 میل طیف وسیعی از خواست تولید کنندگان و مصرف کنندگان را پوشش میدهد.

بطری 250 سی سی کتابی

بطری کتابی 250 سی سی به دلیل طراحی خاص و منحصر بفردی که دارد سبب شده یکی از پر طرفدار ترین بطریها در حجم 250 سی سی شود.ویژگی حالت ایستایی بطری 250 سی سی کتابی یا همان ( بطری 250 سی سی کبری ) که باعث می‌شود بطری در حالت پر یا خالی حالت ایستاده داشته باشد طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

همچنین بطری کتابی طرح کبری قابلیت درج لیبل بزرگ در جلو بطری به دلیل انحنا در دو طرف ‌را دارد.

بطری 250 سی سی کتابی برای نگهداری روغن های خوراکی و گیاه مثل روغن کانولا و کنجد و بادام استفاده میشود. همچنین میتوان نوشیدنی های غلیظ مثل شربت را نیز در آن ذخیره کرد.این بطریها برای نگهداری شامپوهای شیمیایی و گیاهی نیز مناسب هستند . و میتوان به عنوان بطری الکل و بطری اسپری نیز از بطری کتابی طرح کبری استفاده کرد‌ .

  • جنس بطری 250cc کتابی

بطری 250 سی سی در بازار امروز به صورت بطری پلاستیکی و بطری شیشه و همینطور بطری فلزی موجود می باشد که یکی از پرطرفدار ترین بطری ها در صنف خوراکی و شیمیایی بطری پلاستیکی می باشد که از مواد اولیه گوناگونی تولید میشود . ضرورتی دارد که بطری پلاستیکی برای مصارف خوراکی  از موادی با کیفیت بالاتری نسبت به بطری پلاستیکی مصارف غیر خوراکی استفاده شود . یکی از مواد اولیه با کیفیت برای تولید بطری پلی اتیلن ترفتالات ( pet ) هست که از مقاومت و استحکام و شفافیت بالایی برخورددار است و قابل تجزیه هست . مواد دیگری که میتوان برای تولید بطری پلاستیکی استفاده کرد پلی اتیلن (hdpe ) (ldpe ) و همینطور پلی پروپیلن ( pp ) می باشد .

  • انواع بطری 250 سی سی کتابی

بطری پلاستیکی 250 سی سی کتابی طرح کبری  در کارخانه تولید پلاستیک وی ای پی ظرف در دو وزن بطری کتابی 21 گرم و بطری کتابی 26 گرم تولید میشود بطری 250 سی سی طرح کبری علاوه بر شفاف در رنگ قهوه نیز تولید میشود و این بطری 250 سی سی کتابی قهوه ای با مواد اولیه 26 گرم هست .

 

بطری 250 سی سی الماس دهانه 28

بطری 250 سی سی طرح الماس دارای شش ضلع است قد کشیده ای دارد که برای درج لیبل بسیار مناسب است. این بطری در صنایع غذایی به عنوان بطری روغن بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *